bighorses

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av sanne & therese - 21 februari 2012 19:53

 

/Therese

Av sanne & therese - 21 februari 2012 18:05

heej ;)

det var igentligen meningen att jag skulle åka hem från therese idag, men så blev det inte :p

stannar här inatt med, hoppas vi gör ngt mer än att sitte vid datan xD

hoppas ni har ett fortsatt bra lov :D

/ sanne

Av sanne & therese - 21 februari 2012 15:31

från mårten !Gillar du någon för tillfället ? :) nej, det gör vi inte :p
till båda: från lisa !
1. vad är ert mål inom ridningen?T: att kunna börja tävla & komma så långt som möjligt :) S: att få igång chanon & muskla henne ;)
2. vem ser ni upp till?T: inom ridningen ser jag upp till RGB ;) S: jag ser faktiskt inte upp till ngn :p
3. kan ni svara på alla frågorna i videoinlägg?vi försökte, men den gick inte att lägga upp :(
4. hur länge har ni kännt varandra? xd  1 år i april :)
5. hur lång vill ni komma med denna bloggen, vad är målet? så långt som möjligt såklart xD
sanne:
1. har du varit tillsammans med någon? ja, det har jag ;)
2. hur högt har du hoppat som högst (med häst)? 1 meter tsm med nelly :D
3. vem är din bästavän? :) har ingen bästavän, men har många bra vänner !

therese:
1. hur många seriösa förhållanden har du haft? ca 2 som har kännts verkligen rätt :)
2. gillar du någon just nu? nej :p
3. vad gör du på fritiden förutom ridningen? är med kompisar ;)
från thea ! 1. Hur stor är Chanon i Mankhöjd - Sanne: hon är slutmätt till 1.67 har jag för mig xD
2. Hur många hästar har du haft sammanlagt - Båda T: sammanlagt med både lånat & ägt är det 5 st ;) S: med både lånat & ägt är det 6 st xD
3. Vem/Vilka kan du berätta allt för? - Therese:jag har många bra vänner jag kan berätta allt för :)
4. Vad är era favoriträtter - Båda T: det finns många ;) S: det finns mkt gott men tacos är favoriten :)
från vilma ! Vad ska du gör i ditt nästa liv ;) efter hästarna om det kommer hända.. båda: vi vill hålla på med hästar så länge som möjligt, annars vet vi inte :)

det var dom små frågorna från andra bloggens frågestund ! ;)


ha det bäst !

/ sanne & therese

Av sanne & therese - 21 februari 2012 14:49

välkommen till vår nya blogg !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards