bighorses

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av sanne & therese - 22 februari 2012 18:45

åt för en stund sedan, nu sitter jag på mitt rum & lyssnar på musik, fb

och smsar ;)

blev faktiskt inte stallet idag, pappa fixa där så jag spelade wii istället :p

imorgon vet jag inte om vi åker till ridhuset eller om jag tar en barbacka tur, älskar

att rida henne barbacka xD är lite barnslig, men det är fett läskigt att rida ut själv, för vi har vildsvin

jättenära stallet, så såfort jag hör minsta lilla ljud blir jag ass rädd .. haha, men så är det :P


hoppas ni gillar bloggen, skriv gärna frågor till oss, om ngt ni vill veta

om oss eller hästarna :D ha det bra !

jag & chanon i ridhuset ;)


/ sanne

Av sanne & therese - 22 februari 2012 15:12

så söööt man kan vara då ;)

riktig pudding :D


love you theles :p


visst är hon söt !? (y)


/ sanne


Av sanne & therese - 22 februari 2012 14:19

hej :)

jag & therese var precis ute hos hennes hästar

och fixa lite där ;) hennes ena häst mådde inte så bra

så vi var med henne. jag ska hem om en stund, pappa hämtar

mig när han slutar jobbet ;) och då ska jag åka ut till stallet, tror

inte jag rider, får se om det inte blir mörkt ... men ska iaf ta in henne

och goooossssa ihjäl henne xD har inte träffat henne på 1 dag :p eller jag har inte

ridit henne på 2 dagar ...

men ni får ha det så bra !



/ sanne


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards