bighorses

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av sanne & therese - 24 februari 2012 20:38

haha, såna som dig är värdelösa,

klagar på allt och alla,

NO LIFE säger jag bara !


du är inte värd min tid ;)

onödigt inlägg, men jaja xD  

/ sanne


Av sanne & therese - 24 februari 2012 13:58

igår vaknade jag av att mina underbara små hundar väckte mig kl 7 elr 8 kommer inte ihåg :p

men då hade precis mamma & pappa kört iväg & dom trodde dom var ensamma men det var dom inte.

sen somna jag om, men sen väckte dom mig igen vid 10, men då somna jag om igen och sov till 11 xD

gick upp och åt ngt, kolla på tv, sen blev jag lite piggare, då spelade jag lite wii :p

missade ju bb i förrgår så fick kolla på datan igår, mamma kom, vi stack till stallet fixa där sen stack vi till

ridhuset ;) riktigt duktig var hon, trött blev hon oxå :p

direkt när jag hoppat upp började hon trava och var jättepigg, så hon fick springa av sig lite :)

sen ville jag skrita av henne barbacka som jag nästan alltid gör när vi är i ridhuset, tror ni inte jag failar

så jag hänger på sidan, mamma släpper chanon & hon travar iväg, haha lyckat ! men jag lyckades "hoppa" av ;) hon är ändå bäst <3


skulle bloggat igår men datan fucka sig som fan ! :/  

jag & chanon förra våren ;)

 

min syster hund som vi passar och har passit i 3 veckor ;) han ska nog hem om några dagar ...


haha, doriss min lilla tjockis ;) (mkt sötare i verkligheten !)  

har typ ingen bra bild på sessa men ja här är hon xD


ha det bäst !

/ sanne

Av sanne & therese - 24 februari 2012 12:43

Nu har jag och Amanda kommit till liv och ätit och lite sånt :)

Mamma skulle försöka sluta tidigare idag så ska vi nog ut till nova tror jag och hitta nårgot fint man kan ha på sig :)  ska ju till jägers idag sen ska jag på ett kalas på lördag.   yeppyepp...


Helgen  kommer iaf bli as fet och sen börjar ju helvetet igen..!



  


Hoppas er helg kommer bli lika bra som min :)!


peace and love

/Therese


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards