bighorses

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av sanne & therese - 25 februari 2012 18:22

kan ni fatta, idag är det 1 år sedan vi köpe chanon, hon har varit min i 1 helt år, 12 månader, 365 dagar och massssssor av minuter/sekunder:D fattar ni ? ;)

bra isf, har faktiskt själv inte fattat att det gått så sjukt fort !

kommer lite bilder, så kan vi se om vi har förändrats sedan januari-maj 2011 & december 2011- 2012

  

 

 

   

   

   






 

   

   

   

   

   

 

   

   

   

  

   

från provridning till ja, nu :D

kanske inte syns på bilderna hur vi har utväcklats, men

i verkligheten syns det att vi litar mer på varandra osv ;)

ska avsluta med denna bild, bara för hon är sööötast och mmmmmmmmiiinn :D <3

   

/ sanne

Av sanne & therese - 25 februari 2012 18:10

ville bara berätta hur fucking jävla stolt jag är över chanon, tänk att hon är MIN :D

idag var min och chanons bästa ridtur sen jag fick henne, hon lyssnade på ALLT och

var hur avslappnad som helst, nu börjar hon verkligen förstå vad jag vill. kan inte

beskriva hur mkt hon betyder för mig ! ;)

kan ju säga att idag trodde jag faktiskt inte det skulle gå så bra som det gjorde, det börjar med att

hon är helt vild när jag tar in henne, sen vänder hon sig om i stallgången & skiter i min ryktlåda :( haha.

hon var galen hela tiden, men sen när vi börja rida iväg vände allt, vi red en ny väg, jättekul ! inte alls kul

att rida samma tråkiga vildsviniga väg varje dag, det är oxå mkt df vi åker till ridhuset :p


ja det var dagen det, jo sen var doriss & sessa (hundarna) med ute i stallet, var jättekul, dom hjälpe

oss att mocka ut heeeeeeeeeeela lilla hagen, förstår dock inte vf bara vi ska göra det men ja... man måste ju hjälpas åt men ändå ;) hihi

loppan (hästen doris) försökte leka med hundarna men dom ville inte :( haha gulligt !


sen får vi hoppas på att therese börjar blogga mer, men tror hon skulle på kalas eller vad det var xD

ha det bra !

gulliga chanon för 1 år sedan ungefär <3

/ sanne  

Av sanne & therese - 25 februari 2012 00:46

nu sitter jag på mitt lilla rum & har sjukt tråkigt ...

facebook är såååå dött .. ? allt är dött, kom igen det är fredag för fan !;)

okej, det måste vara jag som inte har ngt liv som sitter ensam på mitt rum :p

haha, det var igentligen meningen att jag skulle följa med therese, my, lisa & tilda till

jägers, men vafan palla :/ ?

__________________________________________________________________________________

idag "red" jag chanon lite barbacka på parkeringen :p hon skulle bara skrittas & jag vågar helt

ärligt inte rida ut själv bland vildsvinen xD hatar dom djuren och kommer alltid gör :)

så ja, har inte hänt ngt specielt idag.

haha, sen lekte jag med doris i hagen, var jättekul :D men sen blev hon lite jobbig

när pappa skulle mocka hagen, haha, hon sparkade mot honom 2 eller 3 gånger, pappa bara

" vafan gör du ? " fast först såg han inte det fast jag såg att han såg det men jaja :p

ändå lite kul ;)


hoppas ni har haft en bra fredag & fortsatt bra helg :D

/ sanne  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards