bighorses

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av sanne & therese - 26 februari 2012 22:07

haha, skrevom dagen innan ju, men inget plev som jag skrev om nu ikväll xD

vid 8 åkte jag & mamma och hämtade en sadel, ska kolla imorgon om den passar, hoppas det ! gillar inte att rida i dressyrsadel varje dag, fast vår d-sadel är faktiskt jättebekväm ;)

fast glömde skriva att vi kolla pa3 först, haha men ja det gjorde vi :p

kom hem, duscha & ja, nu sitter jag här och är på fb & lite annat ;) ska snart sova så man orkar skolan imorgon ...

hoppas ni fattade xD

/ sanne  

Av sanne & therese - 26 februari 2012 18:43

Hejhej förlåt för jag inte bloggat på länge men jag har haft fullt upp hela helgen!

knappast hunnit andas ;o va ju  på jägers i fredags  och igår va jag på kalas :p


yeppyepp,  hela dagen har jag varit med Malin,haft det bra och gjort lite buus ;)

snart ska jag nog hem och kolla PA3 och äta tårta :D



Det va allt på detta årets sportlov! Har verkligen chillat och haft det kul till 110% !!!

så man ska ha det :)  taggar redan till nästa lov ..

 

 

bjuder på en  söt bild på min malabus :) loveyoo! <3

/Tessan

Av sanne & therese - 26 februari 2012 16:24

kom hem från stallet för en stund sedan, har ätit en macka & nu sitter jag här vid datan xD

det är även göteborg horse show på tv, fast jag orkar inte kolla på det nu så spelar in det :D

har ridit en mysig runda på chanon ;) sen har det inte hänt ngt ? :p

ska snart duscha, sen fixa naglarna tror jag ;) sen är det ponnyakuten :D woooopa ! (y)


hoppas ni har haft ett underbart lov & fortsatt bra söndag :D

fast bilden är inte från idag xD hihi

/ sanne  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards