bighorses

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av sanne & therese - 28 februari 2012 21:41

Nu sitter jag med hårfärg i håret :)

ska bara färga det som vanligt mörkare !


detta är den sista gången jag färgar håret mörkare för sen ska jag sakta men säkert försöka bli blond igen ;)


 

/Therese

Av sanne & therese - 28 februari 2012 20:20

denna veckan och alla ojämna veckor framöver ska vi köra med veckans utmaning!

det är då ni läsare får kommentera och skriva vad ni vill vi ska göra sen väljer vi ut den bästa av era utmaningar, filmar när vi gör det och lägger sedan ut det på bloggen i sluet av veckan!


det kommer komma ett inlägg i början av alla veckor vi kommer ha veckans utmaning så ni vet :D

och det är i det inlägget ni då ska kommentera vad ni vill vi ska göra :)


DETTA INLÄGGET SKA NI KOMMENTERA ERA UTMANINGAR I OCH UTMANINGARNA BEHÖVER INTE HANDLA OM HÄSTARNA !


/Therese & Sanne

Av sanne & therese - 28 februari 2012 20:00

Hej idag va det först skola och sluta 13.20 idag   

När jag sen kom hem så matade jag och tog ut hästarna.Skit härligt väder med sol och 12+ grader!

Har bara suttit vid tv:n och datan hela tiden sen typ ^^


När mamma kom hem så åt vi först sen gick vi ut och mocka + tog in hästarna.

Imorgon blir det att hovis kommer och fixar deras hovar,  behövs verkligen!

Kanske även blir att jag hinner skritta knoppen en runda efter det om jag hinner   


HAHA, ni skulle bara ha set knoppens huvud efter han hade varit ute!  HELT täckt av lera så jag kännde knappast igen honom ^^    hihi, knashest!

 


ha det bra !

/Therese

Av sanne & therese - 28 februari 2012 18:50

kom precis hem från stallet, ska snart äta :)

chanon var jätteduktig idag, började med att hon var jätte lugn i stallgången, lyssnade till 100 % på mig :D sen när vi red var hon jättelugn, red ju i den nya sadlen, helt ok !

när jag skulle sadla av, stod hon löss i stallgången, gick ut 1 gång :p men ändå bra början ! ;)

kunde gå in i foderkammaren & ta lite godis till henne utan att hon rörde sig ut fläcken. hon är verkligen

min sörsta stjärna ! she is the best !:D  

chanon lilla outfit: svarta benskydd från horze, ett blått schabrak med typ röd kant eller ngt (vet inte vad det är för schabrak), padd, kingston sadel & vanligt svart träns :D hihi

 

bildbevis på hon står löss i stallgången :D

ha det bra

/ sanne

Av sanne & therese - 28 februari 2012 14:22

haha, sitter med nino (min kanin) nu :p han är busig som vanligt ;)

har precis kommit hem från skolan, chill dag, slutade 13:20 typ (y)

nu ska jag kolla bb från igår på datan & sen åka ut till stallet & rida chanon i den nya sadlen :D woooopa !


ni får ha det så bra så kanske jag bloggar mer sen :)

hahaha, omg vad avlångt huve han har på denna bilden, gullligt !<3

 / sanne

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards