bighorses

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av sanne & therese - 6 mars 2012 20:46

va ut hos hästarna innan!

mamma och pappa va och häma hö så jag va här hemma och mocka+mös med hästarna :D

mockade alla 4 boxar sj så har lite ont i ryggen nu :( blev även några söta bilder på pållarna <3


idag har det inte hänt så mycket förutom att jag va hos hästarna rätt länge :)

nu har jag precis duschat och webbar med sanne :)   snart börjar biggan så ska föna hårt nu sn slänga mig framför tv:n !


sorry för dålig uppdatering av mig THERESE JOHANSSON..!

kommer en bildbomb på hästarna imorgon :D

 

ha de bra   

/Therese

Av sanne & therese - 6 mars 2012 16:58

tänkte kortfatta dagen först :)

- skola

- äta

- stallet

- fixa chanon

- sticka till ridhuset

- tränade för Rita

- hem

- och nu ska jag kolla bb på datan :p

- sen äta


min underbara dag ! träningen gick SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA ! första gången jag hoppar

på "riktigt" på den andra träningen för ingela var det ju bara små 50 hinder för vi tränade vägarna osv :p men idag hoppade jag 80 i en liten bana :D superduper duktig var hon ! riktigt stolt över henne :D tänk att den underbara häst är miiiiiiiin !


ska ju hoppa pay and jump i tågarp den 25 mars, har anmält mig till 50, hahaha !

ska ändra till 60 eller förmodligen 70 :p får se hur träningarna går för Rita ju (y)


ha det bra ! ni vet att ni läsare är BÄST (precis som chanon, fast hon är lite (MYCKET) bättre xD )

hihi

chanon & harly för 1 år sedan våren 2011 ;) lika söt som alltid !

 

20 februari 2011 :D:D


/ sanne

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards