bighorses

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av sanne & therese - 11 mars 2012 20:45

helgen kortfattat ;)

fredag: hemma & chilla :p

lördag: stallet & fotade alicia & musse, vårt stall,red, åkte till lisa på kvällen, sov där, riktigt kul ! :D

söndag: vakna hos lisa, stallet, tränade för Rita, haha trilla nästan av 3 ggr :p hihi ;)

nu snackar jag med therese & sen ska jag kolla bb, jo, innan kolla jag PA3 :)


säger ännu en gång förlåt för jag inte har bloggat, men som sakt så har datan varit sönder :(((

ni kan oxå förbereda er med masser av ideer för imorgon är det VECKANS UTMANING :D

och vi lovar att lägga ut videon här på bloggen denna gången, för nu funkar det från therese data, men inte från mig ? :/ men jaja :p

hoppas ni har haft en underbar helg som jag :D

 

repris bild, sorry ...

/ sanne

Av sanne & therese - 11 mars 2012 17:10

tjenare!


nu har jag precis solat sularium :D gyttans!

snart ska jag och mamma ta in pållarna och sen ska jag duscha innan ponnyakuten börjar :D

efter PA så ska jag natta hästarna och sen börjar big brother :D


 

det finns en ska jag har funderat på ett bra tag nu men har ej bestämt mig..!

det kommer ni få veta mer om imorgon så håll utkik :)


/Therese  


SOL

Av sanne & therese - 11 mars 2012 13:37

gash vilket väder :D

har preis ridit knoppen en runda och ska nog gå ut och gå med nessi sen :)


känner verkligen för att hitta på något annat idag också! så vi får väl se vad som dyker upp  :D


 

saknar dig snoddie !


hörs sen!

/therese

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards