bighorses

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av sanne & therese - 13 mars 2012 18:58

dagen kortfattat :

- skolan

- stallet

- red bästa (y)

- hem

- spelade lite wii :p

- åt

- nu blogga


ja, så har dagen sett ut :)


jag och chanon ett litet mål som ska uppnås denna veckan :D

mitt & chanons schema för resten av veckan :)


idag: trava hela vägen till sjöarna & tillbaka ( tar kanske 15 min att skrita, jag vet inte, bara gissa )

onsdag: skrita hela vägen till sjörna & tillbaka ;)

torsdag: vila, tror jag

fredag: trava halva vägen till sjörna & galoppera halva & samma sak tillbaka :D

lördag: antingen träna eller vanlig mysig uteritt :p

söndag: träna om jag inte gjorde det på lör ;) annars uteritt :p hihi


SKRIV MASSOR MED UTMANINGAR NU DÅ !

bara 2 dagar kvar, så come one !

   

/ sanne


Av sanne & therese - 13 mars 2012 17:06

såja, nu har jag precis ridit knoppen!

gick jätte bra :D  han e bäst!


blev lite mer travande idag och ser redan att han börjar få lite muskler här och där.

snart ska jag börja jobba mer galopp med honom.  Jag rider fortfarande honom på rakt spår men sen när han börjat få mer muskler så han kan gå mer i balans så ska vi börja jobba på börjt spår så jag kan ställa han mer :D


Älskar dig knopps   


 



/Therese


Av sanne & therese - 13 mars 2012 15:23

 

hör sen!

/Therese

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards