bighorses

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av sanne & therese - 17 mars 2012 21:58

Nu har mitt hår äntligen torkat + att jag har bäddat rent i min säng :)

så jag ska slänga min i den nu och skulle igentligen kolla på film men sen påminnde sanne mig att biggan börjar snart så jag ska kolla på det istället :D


haha, nu skrev sanne till mig igen och sa att det inte är biggan nu på lördagar så jag ska kolla film ändå ;)  haha rörigt allt blev :O


men ni fattar säkert :D


 

ha en fortsatt trevlig lördagkväll !

/Therese

Av sanne & therese - 17 mars 2012 21:17

   

tänker på dig varje dag, det är du som håller mig vaken på natten. det känns så sjukt

tomt utan dig ... imorgon har jag varit utan dig i 7 månader ? jag har fortfarande inte förstått att

jag ALDRIG får träffa dig igen :(

- du var min allra bästavän !

saknar dig sååå otroligt mkt bebis & älskar dig absolut allra mest i hela världen <3



falska leende, är det ända jag kan.


/ sanne



Av sanne & therese - 17 mars 2012 17:21

hahha, som ni vet så skulle therese rida tulle & jag chanon :p

vi kom ner till sjörna, tulle börja dampa & therese var ganska nära på att trilla av xD

hahah ASSSGARV !

så vi fick byta häst ... gick bra för therese iemed att chanon är världens snällaste !

hon svävar bara fram asså ! (a)

tulle stack & jag asgarva !


haha, det var iaf mysig & roligt !!

 

hihi, gulliga vi är :D


/ sanne 

Av sanne & therese - 17 mars 2012 17:13

tjena :)

igår så åkte jag hem till sanne på kvällen och sov där :D trevlans!

idag så har vi bara ridit och försökt att filma utmaningen xD  haha blev inte så bra..


aja, nu är jag iallafall hemma och ska snart ut och fixa hos pållarna sen blir det bara att chilla rästen av kvällen :D


 

älskar min vanessi!  hon är finast i hela världen <3


ha det bra tills vi ses igen ;)

/Therese

Av sanne & therese - 17 mars 2012 10:32

therese kom till mig igår, vi snacka lite skype med några killar :)

sen somna vi vid 12 kanske :p idag varknade vi jättetidigt :( inte kul !

nu ska vi äta frukost & sen ska vi åka till stallet & rida chanon & therese får låna tulle :D

inte så bra väder, men vi gör det bästa av det ! sen när vi har kommit hem från stallet ska vi filma

utmaningarna, ska bli fett :p


hoppas ni har haft en lika bra fredag som jag (y)

 

/ sanne

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards