bighorses

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av sanne & therese - 23 mars 2012 20:53

först skolan, hem åt, stallet, haha de hade tömt göselstacken idag så sär var helt tomt, så skulle pappa

tömma skottkäran, så han tog bort linerna, alla hästarna gick in där, så hade jag precis tagit in chanon, när jag skulle stäcka ut till hagen, tror ni inte hon går bort där & hoppar över stenmuren, haha hon tycker

om att hoppa iaf (y)

när vi skulle rida var det as mysigt i början, en stor

   

men när jag red på ett STORT öppen fält, såg hon 2 andra hästar, hon blev helt galen & ville hinna

ifatt dom ... så efter det hade hon damp :(en stor

 


efter stallet åkte jag & pappa och handla, hem och kolla tv, käka godis & smsar :D


imorgon blir det att smörja & fixa lite inför tävlingen på söndag ! :D:D


ha det bäst

/ sanne

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards