bighorses

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av sanne & therese - 31 mars 2012 19:28

vakna vid 8, åkte till tågarp och kolla på tävlingen & sen hem, äta stacka till trolleholm & kolla på shettis utställning ;) dom som äger doris var med, dom vann guld :D

dom små är såå sjukt söta !


nu vet jag inte vad jag ska göra, jag har sjukt tråkigt ...

skype ngn ? jag är social ! ;)

____________________________________________________________________________________________


borde behandla dig som  .


/ sanne

Av sanne & therese - 31 mars 2012 18:22

fina blixten som ska få ett nytt hem, kommer en familj imorgon som ska kolla på honom & om dom tycker han verkar trevlig tar dom honom direkt ... stakars Rita, när hon fick honom så var han knappt handterad och nu är han världens snällaste, han har lånats ut till ridskolan i lödde oxå :)

kommer kännas tomt utan honom + att nova ska snart oxå åka hem & sen ska dracula gå bort efter sommaren & sen harley vet jag inte, om han oxå försvinner blir det bara chanon och tulle kvar för vi ska lämna tillbaka lill doris innan sommaren.

asså vafan !? :/

men Rita kommer aldrig vara utan häst, men ändå lixsom ...

blixten 

 

nova

  

doris

  

dracula

  

          

blixten och tulle busar, kommer sakna han sjukt mkt ... <3

/ sanne

Av sanne & therese - 31 mars 2012 13:05

lovet började med att jag sov hemma hos sanne ;)  alltid lika trevligt!


haha morgonpigga xD

när jag kom hem från sanne så åkte jag och mamma ut till rusch (stav) som är en hästaffär :)

jag köpte:

en röd ridväst

handskar

spån

pellets

hästgodis


När jag kom hem så va det till att börja packa alla vanessas saker för hon ska nu bo i teckomatorp hela veckan :)  va sjukt nervös för hur lastningen skulle gå..

här har jag bara svårlastade hästar och va så sjukt rödd över att vaness skulle va det också ;o

men nädå, hon gick raka vägen in i transporten :'D sanna va såklart med och lasta för vi fick låna hennes transport (Y)  Vanessa brydde sig inte så mycket över att komma till ett nytt ställe!  jag är där såklart så mycket jag bara kan för att hålla koll på henne ;) haha!


 

Min Vanessa! <3

/Therese

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards