bighorses

Alla inlägg under mars 2012

Av sanne & therese - 28 mars 2012 17:52

skippar bloggandet idag... 

Mår lite dåligt och har en massa pluggande som väntar!

 

hörs imorgon!

/Therese

Av sanne & therese - 27 mars 2012 17:37

                           

en heeeelt vanlig dag i skolan ;) 

     

harly :D

  

dracula

  

tulle, chanon & doris

  

chanon

  

doriss

nino

hoppas ni tycker om bilderna !

ni får gärna kommenter och skriva vad för inlägg ni vill ha & om ni vill ha mkt eller lite bilder, gör vad ni vill/önskar ;)

/ sanne


Av sanne & therese - 27 mars 2012 17:14

yo!   idag va det först skola och slutade halv 2, va hemma sen vid 2 !

direkt när jag kom hem så gick jag utt oc mata pållarna :)  riiktigt skönt väder <3


efter det så gick jag in och åt lite + byta om sen gick jag ut och red Knoppen! :)

Idag blev det ett litet dressyrpass på gräset. Blev lite jobb i trav och galopp idag. men mest trav ;)

galoppen ska vi träna upp mer sen när han är mer musklad. Böjde och jobbade ner han för det mesta idag och fukusera även på att han ska vilja gå frammåt. sega sura hästar vill man inte ha...


trött och lite svettig blev han iaf :p


 


/Therese

Av sanne & therese - 27 mars 2012 13:45

ska dra till stallet nu och rida finaste :D

bloggar mer när jag har kommit hem ! ;)

/ sanne  

Av sanne & therese - 26 mars 2012 21:08

Min mamma är bäst!

när jag kom hem idag så hade hon städat hela mitt rum,bäddat rent i min säng,skaffat nya gardiner och bakat kladdkaka :'D 


gud, denna dagen va en riktigt bra dag ♥


men nu är det så att jag har blivit förkyld ;'(  verkligen inte kul...

men nu ska jag gå ner och dricka varm oboy och chilla :)


 

bild sen idag :D  dom andra kommer med tiden ;)

/Therese

Av sanne & therese - 26 mars 2012 20:00

     

saknar oss sjukt mkt .... <3

/ sanne

  
Av sanne & therese - 26 mars 2012 16:33

Tjena bloggen !

idag har det bara varit skola sen lyckades jag övertala My att följa med mig hem ;)

så nu sitter vi och chillar :I


vi ska nog ut och fota snart :D


 

ha det bra sålänge !

/Therese

Av sanne & therese - 26 mars 2012 16:00

- skolan

- hem

- datan

haha, det är det som har hänt idag xD

blir inte stallet för mig idag för det är deras vilodag ;)


har inget att berätta, det har inte hänt ngt :p

 

finaste <3

/ sanne

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards