bighorses

Alla inlägg den 6 april 2012

Av sanne & therese - 6 april 2012 20:03

ja som ni vet så var vi och firade tildas födelsedag i malmö, haha har aldrig gjort sånt innan men det var lite kul xD haha :D

sen tog vi tåget till kävlinge & sen gick jag och lisa hem till henne i furulund. vi typ gjorde ngt och sen stack jag, lisa & tilda ut och fotade, riktigt mysigt !:)

sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mkt mer vad vi gjorde, jo juste !

jag och lisa fotade vattenbilder i typ 2 timmar xD tiden gick as fort när man hade kul ;)

vi gick och la oss vid halv 6 imorse & satte kl på 09:30 !?

vi gick ut vid 10 & fotade med 2 kaniner för hon skulle sälja 1 av dom :((


sen gick vi in och typ chillade, tror jag iaf, kommer inte ihåg xD

och sen stack vi till media markt och sen hem och fotade lite på stutttsen och sen in och fota lite där inne :)


har varit 2 sjuka & härliga dagar !

LOVE <3

 

bilder kommer senare (om lisa skickar dom xD)


/ sanne

Av sanne & therese - 6 april 2012 19:43

Idag så åkte vi till vanessa vid 2 :)

börjde med att mocka hennes box sen tog jag in henne. Sanna va först i ridhuset och red Alexia så när dom kom tillbaka så fixade jag Vanessa och Sanna Cassandra.


Jag red Vanessa själv i paddocken går och det gick jätte bra :D

Skritta upp henne till ridhuset idag också!

Sen så började Sanna att rida Vanessa. Busig va hon i början ! ;o  men tillslut gick det jättebra och dom galopperade tom :D  riktigt stolt !!


När Sanna va klar med Vanja så red hon cassandra :) När vi kom tillbaka till stallet så tog jag av Vanessa och tog på henne ett täcke. När Vanessa va klar och alla saker va packade så lasta sanna henne! gick RAKT in !! :D  duktig pålle <3


Shit så glada hästarna blev när dom såg Vanessa kom gående :D gick rakt in med henne i boxen som va full med fluffig halm ;)  så det första hon gjorde va att rulla sig ^^


såja, nu är det bara till att fortsätta träna med henne här hemma och även börja på någon träning en gång i veckan på ridklbben :)    TACK FÖR ALL HJÄLP SANNA!!  LOVE YOU   


 

Min finaste Vanessa ! <3

/Therese


Av sanne & therese - 6 april 2012 04:58

idag har vi firat Tildas födelsedag i malmö, berättar allt imorgon :D

när vi kom hem så stack jag, lisa & tilda och fotade lite & sen stack tilda hem xD
jag och lisa kollade lite på hästar & sen fotade vi lite till :D det blev as fina bilder !!!


imorgon ska jag, lisa & tilda fota igen :p kommer bli fett :D !

     

LOVE ! <3

/ sanne

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards