bighorses

Alla inlägg den 7 april 2012

Av sanne & therese - 7 april 2012 22:25

solat,klippt håret,plockat ögonbrynen,duschat,käkat godis och kollat film med mammi&pappi  !

allt känns helt perfekt just nu! kan inte bli bättre..(Y)


 

sitter nu och lyssnar på dessa låtarna med högtalarna på högsta volym!

HERE WE GOOOO..!!

 

 

/Therese




Av sanne & therese - 7 april 2012 22:02

5 sanningar om mig och chanon


- jag älskar chanon mest, mer än familj, vänner osv <3


- jag kommer alltid älska chanon vad som än händer !


- första gången vi hoppade på riktigt hoppade vi 80 cm ;)


- vi klarar allt tillsammans <3


- jag och chanon är bäst tillsammans ! :D


5 sanningar om mig


- jag älskar mina riktiga vänner, dom som alltid finns oavsett vad ! <3


- jag hatar att bada i havet !


- jag är ganska gräsen ...


- jag älskade chanon redan innan jag hade träffat henne :p <3


- jag är beroende av min mobil ! :D


haha, ja, nu vet ni lite mer om mig (oss) ... ;)


 

som sakt, JAG ÄLSKAR HENNE VAD SOM ÄN HÄNDER !


/ sanne

Av sanne & therese - 7 april 2012 18:39

glad påsk allesammans ! :D idag vaknade jag vid 9, eller nä, mamma skrek på mig att jag skulle gå upp för vi skulle till stallet, vi stack dit & det var meningen att jag skulle rida & kolla på vårt nya stall men så fick jag gå dit med henne ist ;) fin fint stall ! :D

jag hann inte rida för vi skulle vara i landskrona kl 12 & sen hemma hos mormor i ängelholm 13 :)


var där och åt lunch och kakor och sånt skit xD har säkert gått upp 5 kilo ... :(


jaja, som jag visste så har inte lisa skickat bilderna men så fort hon har skickat dom så kommer dom upp här till er :D !


hoppas ni har haft ett lika underbart lov som jag ! (y)

   

2 små bilder från tors & fre ;) <3

/ sanne

Av sanne & therese - 7 april 2012 16:05

sov rätt länge idag så har inte hunnit göra något annat än att ta ut hästarna, mata hästarna och äta x)

och datan såklart..!


Mamma & pappa är och lämnar tillbaka transporten som vi låna av sanna för att kunna köra hem Vanessa :)   Nu ska jag byta om och rida knoppen sen när mamma & pappa är hemma så ska jag ut med Vanessa en tur också !


 

/Therese

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards