bighorses

Alla inlägg den 9 april 2012

Av sanne & therese - 9 april 2012 17:56

visst är hon finast !? <3

/ sanne

 
Av sanne & therese - 9 april 2012 17:34

vaknade vid halv 12, guck upp vid 12 och åt osv & sen direkt ut till stallet för hovis skule komma kl 1 :)

sen när alla hästarna var fina om hovarna var det meningen att jag skulle rida, men sen som vanligt så gjorde pappa mig på dåligt humör & då är det inte lönt att jag rider, för då blir jag bara arg på chanon utan anledning så df rider inte jag när jag är på dåligt humör ! ;)


satt i bilen ett tag & gjorde absolut ingenting för det är as läskigt att vara i stallet sj ... jag hade mockat 1 skottkära (stav) i chanons box & då hade jag stängt ut till logen där höet & hamelt är, men när jag kommer in igen så var den dörren halv öppen ? :oo

sånt verkligen hatar jag asså ... !


jävla helvetes röv hål !

mår fuck of dåligt, inte "sjuk" dåligt utan för en sak, får se om det kommer ut här ngn dag ...

det är inte stort så tro inte en massa ..

men jag mår dåligt när hon mår dåligt, så .. !


kommer även en söt video på chanon från idag snart :D


   

joo, jag får inte glömma att säga att morrison är här (min systers hund) fast han ska hem imorgon :(


/ sanne

Av sanne & therese - 9 april 2012 13:51

hejsvej!

My ligger fortfarande och sover och jag vaknade för en halvtimme sen kanske och va saatans pigg ;O

Va igentligen meningen att jag och My skulle hitta på något idag men tack vare vädret så blir det nog bara att vi får sitta inne och göra ngt ist :p  Idag skulle jag även ut med både knoppen och vanessa på en ridtur.!  fuuck detta vädert -.-


aja, hoppas det iaf slutar regna tills senare :)


 

/Therese

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards