bighorses

Alla inlägg den 15 april 2012

Av sanne & therese - 15 april 2012 19:46

tjenare bloggen!

imorse så stack jag och mamma till malmö och kollade på tävling :D

sanna tävlade i lag och det är ju då Trolleholm som även jag är medlem i ;)

slutade med att trolleholm kom på 4:de plats :D


när vi va påväg hem så åkte vi inom rusch och handlade spån+pellets :)

kollade även på en hoppsadel som finns där så vi ska ha den på prov nu i en vecka för att se om den sitter bra på vanessa :)  tror vi ska köpa den!;)


när jag kom hem så longerade jag vanessa med det nya sadelen på så hon ska vänja sig lite vid den först!

efter det så fed jag knoppen en mysig barbackatur (L)


när allt va klart med hästarna så duschade jag och kolla sen PA :D

nu har PA  slutat så jag ska äta :D 


ha det bäst!

/Tessan

Av sanne & therese - 15 april 2012 17:04

jag kom hem från stallet för en stund sedan ;)

jag skrittade chanon en lite runda barbacka bara :D


och nu skypar jag med therese, ska kanske snart gå ut tror jag !xD

 

det finaste jag vet ! inget kan komma mellan oss <3

/ sanne

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards