bighorses

Alla inlägg den 17 april 2012

Av sanne & therese - 17 april 2012 21:07

jag är med och tävlar hos http://livetsombloggare.se/2012/04/15/tavling/#comment-21 om en grimma från my one :D



/ sanne 

Av sanne & therese - 17 april 2012 19:26

YEEEEEY ÄNTLIGEN 14 !

tack för alla gratulationer ! :D


dagen började super & fortsatte så ända tills man kommer till stallet då det ALLTID är ngn som ska förstöra en fucking dag !? fett onödigt av er/dig.

jag vet väl lixsom själv vad jag har gjort !


hittills har jag fått :

ett ny moblerat rum

ny tv

pengar :D


mamma fyller år på lördag och då ska vi ha släcktkalas, kommer nog få ngn mer då ;)

+ jag ska även få min älskade jw hjälm om ngn vecka :D wooooopa !


red chanon idag, hon var jättelugn och fin ;) !

ikväll blir det nog att snacka skype med några :D yeeh (y)

 

love <3

/ sanne

Av sanne & therese - 17 april 2012 16:47

Ridning är soprten jag aldrig kommer att sluta med eller att tröttna på!

det är inte bara ridningen som är det roliga utan det är allt det andra också...

annars hade man aldrig gjort det!


ridning är inte bara ridning..

det är så mycket mer!



dessa två filmerna är så otroligt bra!

blir tårögd av båda två.


Mina hästar betyder allt för mig, ALLT !  

/Therese



Av sanne & therese - 17 april 2012 16:20

GRATTIS SANNE !!


Idag kom jag hem vid 3 för att jag ,sanne och my fick kvarsittning -.-

aja matade pållarna direkt när jag kom hem sen gick jag in och åt.


nu ska jag bara ta det lite lungt tills mamma kommer hem då vi ska fixa med pållarna :)

kommer fler inlägg sen :D   loovar !

     


hörs sen !

/Tessan


Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards