bighorses

Alla inlägg den 28 april 2012

Av sanne & therese - 28 april 2012 22:07

taggar pay and jump imorgon :D

70 cm.

 

älskar dig <3


/ sanne

Av sanne & therese - 28 april 2012 20:49

igår var jag i skolan, blev klara tidigare på idrotten så jag hände med lisa hem, var där ett tag med lisa & tilda ;) sen följde dom med till stallet, hahhaa, så gulliga dom var, dom älskade typ hästarna :D

dom skritta lite på henne, hon var ganska pigg & ja :p

sen åkte vi hem till lisa igen & jag, lisa & tilda fixa oss & stack ut & fota lite, hann typ ta 7 foto så hörde vi röster :/ vi tar på oss fort, men tilda slöar as mkt ... sen skyndade vi oss at cykla med stativet ute & kameran igång och ja, allt faila :p men iaf, precis när dom såg oss började dom killarna springa efter oss, dom hade bara kalsonger & tröja -.- fan vad snabba dom var asså !? :o as läskigt !

 

vi cyklar en bit sen stannar vi, sen bestämmer vi oss för att cykla hem för det blev mörkt, så vi cyklar samma väg tillbaka, så går dom en bit framför oss på cykelvägen, vi svänger av & cyklar på ängen vi kom ifrån, då typ skriker dom " visa pattarna" och sånt, så jag bara käften ! hahahaha, as kul ! jag och lisa var as rädda :D tilda var oxå rädd men hon vågar inte erkänna det :p


vid 2 inatt hade jag & lisa inget att göra så vi skulle sova 30 minuter i soffan & sen skulle vi gå & bedda & sånt, vi satta alarm och sånt, men sen på morgonen, gissa om vi ligger kvar i soffan, ja klart vi gjorde ;)

jag hade inte vaknat en ända gång på hela natten, brukar alltid vakna ngn gång iaf, så jävla skönt det var asså ! :DD

idag så chillade bara jag & lisa, hoppa studsematta eller vad det heter & var och handlade BJ jaaammmm :D

sen åkte jag typ hem & sen stallet, ryktade chanon & så fick hon beta lite, sen var jag ute & fota dom fina träden i hagen :) ja, sen har jag bara ätit & kollat på tv :)


riktigt grym fredag/lördag, lisa skulle igentligen kanske ha sovit här för dom kom inte till traffic, men nu hade det fixat sig så dom har det fett nice där nu, gött ! hoppas ni har det bäst tjejer <3 :D


lååångt inlägg idag ...

         

såååå sööta !

   

såååå gulliga ! :D <3

sorry, funkade inte att vända bilderna ....


/ sanne

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards