bighorses

Alla inlägg under april 2012

Av sanne & therese - 15 april 2012 17:04

jag kom hem från stallet för en stund sedan ;)

jag skrittade chanon en lite runda barbacka bara :D


och nu skypar jag med therese, ska kanske snart gå ut tror jag !xD

 

det finaste jag vet ! inget kan komma mellan oss <3

/ sanne

Av sanne & therese - 14 april 2012 16:17

vaknade vid 10, åt frukust & fixa oss, hämtade therese och stack till centan ;)

jag köpte 2 tröjor & 1 perfym och sen åt vi mat :p

när jag och emmie kom hem, bytade vi om och gick ut och fotade xD

men det var typ bara när vi hoppade lite ! :p


jag ville igentligen rida idag i det suuper fina vädret men så sa mamma att Leo och dom skulle komma, men så skulle Timo bara ha en påskrivt ... så dom kom knappt, så chanon får vila idag med xD hihi ...

så just nu sitter jag och chillar i uterummet, mysigt :D

therese bild, men den tröjan köpte jag oxå :D

  

den perfymen köpte jag oxå xD 

     

ha det gött :D

/ sanne 

Av sanne & therese - 14 april 2012 16:07

tjenare bloggen!  idag har jag varit med Sanne och emmie på centan :)  trevlans!


köpte:

sexigase linnet ever: new yorker 79kr

Isadora mascara:  HM 139kr

parfym: HM 50kr

godis: glassbomben 1kg 31kr


       


nu ska jag rida knoppe och vanessa i det fina vädret!

ha et bäääst'

/tessan

Av sanne & therese - 13 april 2012 19:57

- skolan

- skulle igentligen gått hem (typ 5 kilometer) men pappa kom och hämta mig när jag hade gått en bit xD

- hem

- ut & fota lite grann :D

- stallet

- red bäbiiis :D

- handla

- hem

- datan

- och nu åt jag precis ;)


kommer liiite bilder från dagen i slutet av detta inlägget :)


imorgon ska jag, therese & emmie till centan (y) har såna rabatt saker, och dom går ut på söndag så mååste använda dom ! ;) har 4 st :D


jag har faktiskt inte så mkt mer att säg... jo, det är ju fredan den 13 & det har faktiskt inte hänt ngt specielt, förutom det att jag var nära på att gå hem xD hihi men det löste sig sen :)

             

detta inlägg tog 1 timme och 20 minuter ? :o hahahha

/ sanne


Av sanne & therese - 12 april 2012 22:08

- skola

- hem

- äta

- ut

- fixa sig

- ut & fota

- äta

- data

- plugga

- big brother

- sova


så har/ska min dag sett ut ;)


chanon fick vila idag för mamma kom hem sent, men jaja :p

lite bilder från dagen ;)

               

ha det gött :D

/ sanne

Av sanne & therese - 12 april 2012 21:54

börjar med att skriva dagen i kortfattat!


skolan

hem

datan

rida knoppen

äta

rida vanessa

plugga

  

 båda pållarna gick bra idag :)

fast Vanessa är busig hest ;o


yeppyepp förlåt för att jag inte blogga igår!! har tyvärr inte så mycket till att berätta om förutom att det är fredag den 13 imorgon och vi ska ha prov ;)  haha, önska mig lycka till ;o !

ha det bääst!


/ Tessan


Av sanne & therese - 11 april 2012 21:42

komme rinte bilder på allt men på ridsakerna iaf :D


- webbkamera !

- iphone 4 skal ! gillar färger

- ljusgrå ridbyxa, ej helskodd ! från hööks.

- jw hjälm, vill ha bling bling men tror inte det blir det, SVART !

- schabrak, det blåa elr gröna elr något av dom xD från hööks.

- PENGAR :D

ps, detta är inte ordningen som jag vill ha det i !

-          



  

tror det var allt (y) skriver ett annat inlägg om jag har glömt ngt :p

hihi, på tisdag gäller det :D woooooooooooooopa !


/ sanne


Av sanne & therese - 11 april 2012 19:25

äter glass, skriver snart .... xD



haha, så, nu har jag ätit upp min glass ;)

emmie kom nu precis och hon ska vara här änna tills måndag .... ? :p


vill ni veta, att igår när jag red så kom där en bil & skulle göra förbi mig, så busade chanon lite & ville inte gå just där in till sidan, så stannar bilen bredvid mig och rullar med fönstret & säger

"- håll i han ;)" hahahahahhah ! jag skrattede högt ! asså vafaan :p


idag var det ju andra dagen i skolan & gissa vem som försover sig, hahahah !

jävla klockan ringde inte när den skulle så jag vaknade kl 8 av ett sms xD hihi

när jag kom hem från skolan åt jag lite & sen stack jag och mamma till stallet & jag red finaste :D

red lite med instäningarna idag, gick inte så bra i början, men sen så gick det bättre (y)

när hon var som duktigast tog jag av dom & så red jag mer tll sjöarna :)

red där uppe på det stora fältet & hon var as pigg & tyckte det var härligt att få springa så hon lyssnade knappt på mig ... så df fick hon jobba lite extra & galoppera på volt i båda varven, det var lite jobbigt, men jag fick inte stop på henne hehe :D

sen skrittade jag hella vägen hem för trött & svettig var hon ! (y)

   

ha det gött :D

/ sanne

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards