bighorses

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av sanne & therese - 18 mars 2012 22:09

jag och therese vill sååå gärna söka in till PA4 !

problemet med min är att jag har ingen ponny, men hoppas verkligen att

man kan söka in med storhäst med, för där står på hemsidan att man kan söka in med

en/sin häst/ponny ? så jag hoppas !
problem nr 2 är att jag har inga problem med chanon, men tulle har fått riktiga utbrott asså !?

i dont know why ... men han jagar upp sig själv & sen klarar han typ inte av det :(

ganska jobbigt, vad tycker ni om man får vara med med häst ? :D

 

/ sanne

Av sanne & therese - 18 mars 2012 20:56

ska man söka in ;)?   är iaf fett sugen  !!!  

/Therese


Av sanne & therese - 18 mars 2012 17:04

sååå skönt att sova 12 timmar :D somna vid 12 & vakna vid 12, asssss skönt !

vid 1 åkte jag & pappa till stallet, jag red med ulrika, gick jättebra, red med inspäningarna

när vi skritta fram, sen tg jag av dom för hon ska vila imorgon så hon får inte ha träningsverk :p

kom hem från stallet mellan 3 & 4, åt lite och nu datan :)
'

måste prata med therese om en sak, lovar att berätta för er ikväll eller imorgon, så håll utkick !


 

lite söndags mys, bara för jag inte åt godis igår :p


/ sanne


Av sanne & therese - 18 mars 2012 14:36

hejsvej!


sov rätt så länge idag så det ända jag har gjort tills nu är att mysa men hästarna+mockat :)

mamma lagar någon mat nu så när jag har ätit så ska jag byta om och rida knoppen. Ska även ut och gå med vanessa så hon får röra på sig lite ;)


 


/Therese



Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards