bighorses

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av sanne & therese - 12 mars 2012 16:59

hejhej, idag har det inte hänt alls mkt .. :p kom hem från skolan för 1 timme sedan & bara chillar !(y)

nu ska jag kolla bb från förra veckan på datan :) blir inte stallet idag, deras vilodagar ju :D


det bästa jag vet efter skolan är att hoppa i sin one piease (stav) och lägga sig i sängen med datan & kolla bb & blogg :D det är det bästa ! iaf nu när det är så tråkigt väder !

ha en forsatt bra dag & glöm inte att skriv masser med utmaningar !

världens sötaste för 1 år sedan, och lite till :p <3

/ sanne  

Av sanne & therese - 12 mars 2012 16:19

Nu är det dags för veckans utmaning igen!

 

Har ni någon bra utmaning så kommentera på DETTA inlägget.

Ni kan kommentera olika utmaningar fram tills torsdag så filmar vi när vi gör den utvalda utmaningen på fredag!

 

/Therese&Sanne

Av sanne & therese - 12 mars 2012 16:16

denna saken som jag har funderat över länge nu är att :


jag vill ta bort min egna blogg för att hålla full fukus på denna!

tycker ändå att det är lite onödigt att ha en egen när jag kopierar exakt samma inlägg från denna och sen lägger in på min..

 

 

 

vad tycker ni ?????

 

ta bort/ ha kvar

 

/Therese

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards