bighorses

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av sanne & therese - 23 februari 2012 16:58

Tjenare bloggen :)  blev inte att jag blogga igår för det va en reeedig slappedag ! fast jag sov länge så va jag AS trött hela dagen ;/  vad händer med mig liksom ?


missade även big brother så får se det på repris på datan nu ;) 

och som sanne skrev igår så mådde en av mina hästar inte så bra..  Men nu är hon nästan som vanligt igen (Y)   Knoppis fick även "vacc" idag så nu kan jag inte rida han på en vecka :(  buhu!


just nu sitter jagg och väntar på att min saknade vän Amanda ska komma hit och spendera kvällen med mig :D kommer bli gaaaalet!!   men nu ska jag kolla big brother repris så ni får ha det bra !


/tessan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards