bighorses

Alla inlägg den 24 april 2012

Av sanne & therese - 24 april 2012 19:09

vänta lite, kommer snart !


haha, var bara tvungen att snacka med mamma :p

imorgon får jag en av mina födelsedagspresenter :D


kan ni kanske gissa vad det är ?

den första som svarar rätt får en länkning till sin blogg !

_____________________________________________________________________________

min dag har väl varit som alla andra, skolan först sen hem och red finaste :D var meningen att jag bara skulle skritta lite, men sen blev det lite galopp och så oxå xD hihi


är det bara jag som inte kan sitta stil med benen när jag rider barbacka ?:o

jag kan heller inte prata, knappt andas när jag travar eller galopperar barbacka !? :/

i dont know why ...


ha det gött & gissa vad det är jag sak få imorgon :D !

 

mitt fina pannband som jag fick av therese ! :D tack <3


/ sanne

Av sanne & therese - 24 april 2012 14:51

man lever bara en gång.

   

/ sanne

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards