bighorses

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

svaren på frågestunden från förra bloggen

Av sanne & therese - 21 februari 2012 15:31

från mårten !Gillar du någon för tillfället ? :) nej, det gör vi inte :p
till båda: från lisa !
1. vad är ert mål inom ridningen?T: att kunna börja tävla & komma så långt som möjligt :) S: att få igång chanon & muskla henne ;)
2. vem ser ni upp till?T: inom ridningen ser jag upp till RGB ;) S: jag ser faktiskt inte upp till ngn :p
3. kan ni svara på alla frågorna i videoinlägg?vi försökte, men den gick inte att lägga upp :(
4. hur länge har ni kännt varandra? xd  1 år i april :)
5. hur lång vill ni komma med denna bloggen, vad är målet? så långt som möjligt såklart xD
sanne:
1. har du varit tillsammans med någon? ja, det har jag ;)
2. hur högt har du hoppat som högst (med häst)? 1 meter tsm med nelly :D
3. vem är din bästavän? :) har ingen bästavän, men har många bra vänner !

therese:
1. hur många seriösa förhållanden har du haft? ca 2 som har kännts verkligen rätt :)
2. gillar du någon just nu? nej :p
3. vad gör du på fritiden förutom ridningen? är med kompisar ;)
från thea ! 1. Hur stor är Chanon i Mankhöjd - Sanne: hon är slutmätt till 1.67 har jag för mig xD
2. Hur många hästar har du haft sammanlagt - Båda T: sammanlagt med både lånat & ägt är det 5 st ;) S: med både lånat & ägt är det 6 st xD
3. Vem/Vilka kan du berätta allt för? - Therese:jag har många bra vänner jag kan berätta allt för :)
4. Vad är era favoriträtter - Båda T: det finns många ;) S: det finns mkt gott men tacos är favoriten :)
från vilma ! Vad ska du gör i ditt nästa liv ;) efter hästarna om det kommer hända.. båda: vi vill hålla på med hästar så länge som möjligt, annars vet vi inte :)

det var dom små frågorna från andra bloggens frågestund ! ;)


ha det bäst !

/ sanne & therese

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanne & therese - 13 maj 2012 11:44


var tvungen att kolla statistiken på denna blogg om det fortfarande är ngn som kollar här & ja det var det, ni behöver inte slösa tid med att titta på denna bloggen. den är stängd, den finns bara för det är kul att kolla tillbaka på minnen och sånt s...

Av sanne & therese - 29 april 2012 23:27


lisa håller på att fixa ny blogg till mig ! :D   tack lisa, älskar dig ! <33   www.sanneseegers.blogg.se   den är inte klar, håller på att fixa, tycker ändå ni kan checka :D:D     / sannnnnnne ! ...

Av sanne & therese - 29 april 2012 16:16

pallar inte ha denna bloggen med sanne mer! pga lite olika andledningar ...     KOMMER GÅ TILLBAKA TILL MIN EGNA BLOGG SOM JAG SAKNAT EN MASSA! http://crazies.blogg.se/     bye! /therese ...

Av sanne & therese - 29 april 2012 16:01


nu är lisa påväg hit, vi ska grilla & liet sånt ;) mysigt !   sen, therese har inte bloggat på 1 vecka, vet inte om jag börjar blogga på mig gammla blogg eller hur jag ska göra, pallar inte att vi skulle ha en blogg TILLSAMMANS men det är jag s...

Av sanne & therese - 28 april 2012 22:07


taggar pay and jump imorgon :D 70 cm.   älskar dig <3   / sanne ...

Presentation


hej, vi är två tjejer på 14 år som älskar våra djur, och framför allt våra hästar ! denna blogg kommer mest handla om hästarna, men även lite om vårt liv utanför stallet :D
hope you like it

/ sanne & therese

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards